Wednesday, May 4, 2016

Queen of Insecurities

banganlah tiap kali aku nonton video youtube, tengok teevee, even tengok orang lalu lalang pun aku dah rasa insecure.
haruslah insecure kalau muka kau tak macam Amelia Henderson hokeh.
pores pun dah macam makin besar ni
haihh
facial bila lah ada masa + tempat bagus nak pergi

i tried almost my best EVERYtime i go out
to look confident
when i have NONE in me

so they say decorate your temple with confidence
but what do i have that i should be proud of?
takde mende pun.

ini pun aku dah mula makan supplement lah
aku beli kat oomori.my je sekarang ni
tapi tak boleh buka selalu website dia
sebab haram bukan boleh beli pun
(kalau taknak makan pasir)



waktu waktu usha make up ni lah aku mula berangan
duit berkepuk boleh beli itu ini
takpun ada laki tolong belikan
but of course kalau laki aku dapat belikan i wont be staying single like now kan

Tuhan knows what's best

adoi

No comments: