Monday, April 11, 2011

maybe he is just not the one




okay abaikan poli sci tuh . oh myy . aku sangat sangat sangat SANGAT lah kecewa dengan pointer aku ... kerananya telah berjaya membuatkan aku down sebanyak dua kali untuk hari ini .

huuuu . sedihhh . kenapa bila aku dah berusaha sungguh2, aku tak dapat pointer tinggi jugak?
sumpah aku frust kali pertama masa buka portal pagi pagi tadi . kesedihan aku tuh telah membuatkan aku mengupdate status aku yang seterusnya menarik perhatian elle , classmate aku , dengan pointernya yang agak kencang, yang terus meng'call' aku .

atas nasihat beliau, aku mula terpujuk . dan aku kembali girang seperti kanak kanak yang telah dapat minum air ribena . sampailah, ke petang ini ..

and then, aku dah buat sorang kawan jauh aku terasa .. maaf idy ... i wasnt meant to throw my tantrum to you . i just . i sort of could not think right at that time . haishh . marahkan nyamuk, kelambu dikukus .

roommate lama aku, jiha zulk dapat pointer bagus :')
memang hebat lahh .. dulu aku rasa aku study pun sebab dia lah .
dia memang gigih . memang nasib baik ah aku dapat jadi teman sebilik dia .
sebabnya, aku ni jenis ikut orang sikit .. kalau diorang study, aku pun semangat nak study .
kalau tak, huhu .. pepaham ja lah noo ..

sem2, aku rasa, tukar teman sebilik, tukar jugak la kot mood study ..
mungkin kerana teman sebilik sem2 aku nie jenis yang cepat masuk, that's why lah diorang study lepak . aku yang macam orang kena santau dalam kelas tu, duduk je la diam diam dalam kelas . eh tipu . tak lah duduk diam diam pun .. ada la jugak kacau2 orang lain sikit .


sekarang ni aku dah fikir dah lagi sekali, mungkin law is not the one . yup . betul cakap jiha zulk bila dia kata , masing2 ada rezeki masing2, cuma bentuknya je yang berbeza beza . tapi, kenapa setelah aku mencurahkan segala usaha ? yes . maybe law is just not the one for me then . rezeki aku mungkin tidak di bidang law . but why did i get all these fast track and even this foundation of law at the first place?

astaghfirullah .. Allah got His own plan for everybody . lagipun the effort might not be enough, yet aku cakap, aku dah habis berusaha, betul tak? hmm . i need to get back to the old me . i need optimistism . i need air . i need to breathe . i think i need to be slap . so that i could feel that i really deserve it .
please ! somebody !


oh . i got it . the answer for him to not like me is this .




and to everyone, apology is offered for those who had been slapped by my words or my silly behaviour .
now must focus on for this wednesday pulak ! thank you for reading this . goodbye and have a nice day .

6 comments:

Unknown said...

senyum... :)

Di said...

thanks for the spirit liya! C:

thanks jugak khuzrin C: will do it .

Idy Saha said...

chill ya? =)

Di said...

okay hyung ;)

THEJIHAZULK said...

sabaaaar la sayaaanggg

Di said...

maceh darla :')