Wednesday, May 4, 2011

" IZYAN MASRI FIRST RANDOM GIVEAWAY "

awwww . thanks to fathin kerana menge'tag' saya ..
lof ya, mish ya,muah muah muah . hihi .
okay, cut it out .

okay, aku tak pernah buka langsung blog wanita ini kerana tak pernah sampai ke pengetahuan aku yang cetek nie .
hari nie aku bukak . and i was like . wow .. comel gile belog dia . mesti banyak gile benda yang dia dah buat untuk blog dia sampai jadik secute ini . *take notice . ini adalah salah satu usaha untuk menang walhal benda ni ikut nasib je :p*  well . tengok owner lah .. sama je cute nya :)


jadi. kena jadi follower dia . tapi dia cakap mak dia kata tak baik paksa orang . anyway, aku jadie jugak follower dia sebab aku betul betul rasa belog dia seronok untuk diikuti .

pastu kena srtakan gambar giveaway beliau .
jap . jap .



okay dah .


lepas tue .... linkkan ke entry giveaway tue .. sat naaa ....
done.


lepas tu .. letak "Izyan Masri first random giveaway" sebagai tajuk . done .

kendian .. promote belog dier .

okay , korang kene cuba try bukak belog bliau sebab belog beliau cam funny funny fun gituu . aku dah try baca entry entry dier .tapi takdela sempat bace semua . tapi aku tertarik dengan entri nie .
kenapa? sebab aku pun dah lama fikir pasal flats. bukan bagus sangat pun . at least ada tumit sikit . supaya bila kita berjalan, tekanan tu takkan dialihkan sepenuhnya pada tumit kita . mak aku pulak , dok buat forbidden space everytime whenever i try to keep in contact with those 'innocent' looking high heels *as you said :')*

pastu pasal entri dier yang pasal  tudung bawal, tudung indon ngan shawal. hah .
tuh pun aku suke . just aku tak pernah pakai tudung indon lah sebab aku betul betul anti ngan tudung tu sebab tudung tu pun tak suke aku . ha ha . at last, shawl menerajui :')

betul tak ? betul tak ? hohoho. okay cukup.

blogskin dier pun kiut miut macam tuan dier . dahlah dapat rm100 kalau menang . nanti kalau dapat duit tuh, bolehlah aku beli baju baru :') kerana dah setengah tahun aku tak beli baju baru dek kekurangan belas kasihan daripada mak bapakku . huh . tapi .. kalau dapat coklat brownies, sedap jugak . tapi .. aku dah jarang makan cokelat sekarang . taknak obes le katakannn :p bantai je lahhh . kalau orang bagi, aku amek jeeee. hahahaha . aku target rm100 . seratus tuuuuuu . bayangkan berapa banyak baju dan tudung aku boleh beli . dahlah sekarang jusco tengah giat sale ! selain dari memandang dengan pandangan yang pasrah, aku boleh merayu kat tuan punya belog nie ., ;) Izyan Masri .


lastly. pegi tinggal link belog kau kat ruangan komen beliau .
dahhhhhhhhhhhhhhhh . yeyyyyyy~


alamak! lupa nak tag dua orang !

nah.

- wani azmi , owner belog yang haaaaaaawt
- liya liyooo , owner belog yang cunnnnn tak hingaaaat


sekian . timer kasihh .

4 comments:

Unknown said...

weh , hawt la sgt! hhahaha . btw , thanks dear !;p

Di said...

ololololo .
my pleasureeeeeee (:

Izyan Masri said...

FUUH2.TIUP2 SIKIT BIAR MENANG.KEHKEH.THANKS JOIN YE :D

Di said...

maseh masehh . u memang cun cik yan ! :p