Wednesday, April 8, 2020

aduh pakai mask pun masih handsome

Dah la handsome, dah terjumpa kat aeon pulak boleh dibelanjanya groceries aku. Memang kacak dan handsome sungguh la boss aku niiiii. Alhamdulillah semoga dilimpahkan rezeki dunia akhirat.. rugi tak ambil banyak banyak tadi! Heheheh.

Aku tadi dah siap transfer savings aku dah takut tak cukup duit masa otw nak ke cashier tu.. I was thinking to myself. Lepas ni memang yilek la nak keluar beli barang. Dok rumah makan ja la apa ada. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Mungkin ni berkat Aku sedekah kat Zoo Negara tu kot. Kuikuikui pandai plak jadi tukang tilik ehhh. 

Aaanyway, lepas pi aeon, aku pi Tesco dengan Una beli ayam dengan barang barang lain seperti sanitary pad (wkwkkwk), kulit dumpling, tofu lembut dan sayur lain yang jauh lebih murah harganya. Secara berjemaah dengan social distancing sebanyak 1 meter ya anak anak. Sempatla ber Starbucks Dan membawang kejap...

barang beli kat Tesco. Yang aeon aku dah punggah simpannnn. Laaagi banyak sayuuur

jarak 1 meter. Aipppp

Balik lak, WhatsApp work group tulis kata Akan Ada Surat Surat Yang perlu dibuat. So sementara tunggu arahan tu Aku pi basuh ayam untuk disimpan Dan sempat mentibai sental bilik air. Yayyy what a productive dayy! 

So now memandangkan Aku dah beli barang tak ingat dunia sampai penuh peti ais (peti ais dah memang penuh. Share kann.) , Aku Sama Ada Akan baking kek gula hangus malam ni atau masak tomyam ayam. Atau Aku cuma perlu makan filet o fish free (lebiuuu, tenkiuuu) Malam ni. Rezekiiiiiii

Oh. Lupa. My breakfast for today: nacik goweng kimchi dimandikan bersama bat-urn mushroom

No comments: