Wednesday, April 22, 2020

if I tell you I miss you, what would've you done?

Kita kembali lagi dalam episodddd : terung baladoooo

masak dulu kasi garing. Ni Aku tambah cili both sebab rasa lagi meriah bila letak. Lepastu kalau nak tambah asam keping time ni la kot kuikui mana aku tau aku makan ja tau (Aku jumpa resepi Auntie Azie Kitchen tapi lepastu aku ikut suka hati ja campur dengan video YouTube Indo masak lak hehe)

masuk terung beserta air setengah cawan. Api bukan besar. Sentiasa kacau kacau kacau. Tambah minyak lagi kalau rasa kering. Tambah minyak baru la minang giteww. Dah nampak terung dah layu gitew. Ha tutup api. Siappppp

Verdict: dappppp. Next time confirm nak buat style ni lagi. Rasa besttt. Bukan kaleng kalenggg.


Kisah fridge for Ramadhan 
semoga tahan stok sebulan puasa seorang di perantauan ni inshallah... (Acah skettt) Sorry la semak. Bukan barang aku sorang je k. Hihihi.

hat ni lah dukacita sikit saiz sikit punya besar daaa.... nak dekat sebulan aku tunggu postage... ni dah sampai tengah hari tadi baru ingat nak test-drive try bakar ciskek... Haihh..

No comments: